Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6766
Title: Моно- і поліпредметні концепції підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін в умовах неперервної педагогічної освіти
Authors: Мартинюк, Михайло Тадейович
Декарчук, Марина Вадимівна
Хитрук, Валентин Іванович
Keywords: моно- і поліпредметні концепції
mono- and polipredmetni concept
прироничо-наукові дисципліни
natural science discipline
неперервна педагогічна освіта
continuous teacher education
Issue Date: 2013
Publisher: Умань: УДПУ імені Павла Тичини
Citation: Мартинюк М.Т. Моно- і поліпредметні концепції підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін в умовах неперервної педагогічної освіти/М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук// Збірник наукових праць УДПУ (педагогічні науки) - 2013, ч.1
Series/Report no.: УДК;371.134:5
Abstract: У статті запропоновано авторський досвід проектування дидактичних моделей вищої педагогічної освіти природничого спрямування на основі функціонально-галузевого підхоу, реалізований в рамках виконання держбюджетної теми «Функціонально-галузевий підхід о підготовки майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство» для загальноосвітніх навчальних закладів». The author’s experience of didactic models designing of higher education of nature direct based on functional sectoral approach implemented in the framework of the state budget project «Functional-sectoral approach to training future teachers of the educational sector»Natural «for secondary schools».
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6766
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартинюк_2013_1_20.pdf133,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.