Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6766
Назва: | Моно- і поліпредметні концепції підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін в умовах неперервної педагогічної освіти |
Автори: | Мартинюк, Михайло Тадейович Декарчук, Марина Вадимівна Хитрук, Валентин Іванович |
Ключові слова: | моно- і поліпредметні концепції mono- and polipredmetni concept прироничо-наукові дисципліни natural science discipline неперервна педагогічна освіта continuous teacher education |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Умань: УДПУ імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Мартинюк М.Т. Моно- і поліпредметні концепції підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін в умовах неперервної педагогічної освіти/М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук// Збірник наукових праць УДПУ (педагогічні науки) - 2013, ч.1 |
Серія/номер: | УДК;371.134:5 |
Короткий огляд (реферат): | У статті запропоновано авторський досвід проектування дидактичних моделей вищої педагогічної освіти природничого спрямування на основі функціонально-галузевого підхоу, реалізований в рамках виконання держбюджетної теми «Функціонально-галузевий підхід о підготовки майбутніх учителів освітньої галузі «Природознавство» для загальноосвітніх навчальних закладів». The author’s experience of didactic models designing of higher education of nature direct based on functional sectoral approach implemented in the framework of the state budget project «Functional-sectoral approach to training future teachers of the educational sector»Natural «for secondary schools». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6766 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мартинюк_2013_1_20.pdf | 133,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.