Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6834
Назва: | Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності вчителів початкової школи |
Автори: | Торчинська, Тамара Анатоліївна |
Ключові слова: | професійно-мовленнєва діяльність оцінний компонент педагогічна оцінка педагогічне оцінювання оцінна діяпьність вчителя вчитель початкової школи мотивація |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | РВВ КГУ вул.Севастопольська, 2, м.Ялта Автономна Республіка Крим |
Бібліографічний опис: | Торчинська Т. А. Формування оцінного компонента професійно- мовленнєвої діяльності вчителів початкової школи / Т. А. Торчинська // Педагогіка вищої школи:методологія, теорія, технології ІІ том, Київ- Ялта - 2013.с.85-88 |
Короткий огляд (реферат): | В представленной статье рассматриваются теоретические основы формирования оценочного компонента профессионально-речевой деятельности учителей начальной школы и вопрос поиска такой системы педагогического оценивания, которая бы стимулировала у учащихся желание учиться. Доказано, что педагогическая оценка является важным средством мотивации и стимуляции учения, поэтому в руках опытного педагога может стать эффективным фактором воздействия на процесс учебно-познавательной деятельности учащихся, увеличение интереса к обучению, формирование у учащихся ответственности, собранности, настойчивости. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6834 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tmp69C2.pdf | 318,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.