Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7082
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинюк, Михайло Тадейович | - |
dc.contributor.author | Декарчук, Марина Вадимівна | - |
dc.contributor.author | Хитрук, Валентин Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-03T13:23:53Z | - |
dc.date.available | 2017-10-03T13:23:53Z | - |
dc.date.issued | 2017-10-03 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7082 | - |
dc.description.abstract | У статті обгрунтовується інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що ефективне вивчення фізико-технічних знань можливе на засадах принципів науковості, єдності змістового і процесуального підходів у конструюванні навчальних матеріалів та в умовах реалізації засобів внутріпредметної, міжпредметної і міжосвітньо-галузевої взаємодії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Інтегративно-предметний підхід, новий зміст навчання, принцип науковості, єдність змістового і процесуального підходів | uk |
dc.title | Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nchnpu_3_2012_9_9.pdf | 340,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.