Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.contributor.authorХитрук, Валентин Іванович-
dc.date.accessioned2017-10-03T13:23:53Z-
dc.date.available2017-10-03T13:23:53Z-
dc.date.issued2017-10-03-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7082-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовується інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що ефективне вивчення фізико-технічних знань можливе на засадах принципів науковості, єдності змістового і процесуального підходів у конструюванні навчальних матеріалів та в умовах реалізації засобів внутріпредметної, міжпредметної і міжосвітньо-галузевої взаємодії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectІнтегративно-предметний підхід, новий зміст навчання, принцип науковості, єдність змістового і процесуального підходівuk
dc.titleІнтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nchnpu_3_2012_9_9.pdf340,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.