Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7082
Title: Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Authors: Мартинюк, Михайло Тадейович
Декарчук, Марина Вадимівна
Хитрук, Валентин Іванович
Keywords: Інтегративно-предметний підхід, новий зміст навчання, принцип науковості, єдність змістового і процесуального підходів
Issue Date: 3-Oct-2017
Abstract: У статті обгрунтовується інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що ефективне вивчення фізико-технічних знань можливе на засадах принципів науковості, єдності змістового і процесуального підходів у конструюванні навчальних матеріалів та в умовах реалізації засобів внутріпредметної, міжпредметної і міжосвітньо-галузевої взаємодії.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7082
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nchnpu_3_2012_9_9.pdf340,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.