Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7082
Title: | Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах |
Authors: | Мартинюк, Михайло Тадейович Декарчук, Марина Вадимівна Хитрук, Валентин Іванович |
Keywords: | Інтегративно-предметний підхід, новий зміст навчання, принцип науковості, єдність змістового і процесуального підходів |
Issue Date: | 3-Oct-2017 |
Abstract: | У статті обгрунтовується інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що ефективне вивчення фізико-технічних знань можливе на засадах принципів науковості, єдності змістового і процесуального підходів у конструюванні навчальних матеріалів та в умовах реалізації засобів внутріпредметної, міжпредметної і міжосвітньо-галузевої взаємодії. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7082 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nchnpu_3_2012_9_9.pdf | 340,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.