Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7341
Назва: Субєктивістські й обєктивістські аспекти цінностей педагогічної діяльності
Інші назви: Value subjective and objective aspects of pedagogics activity
Автори: Мамчур, Євген Анатолійович
Ключові слова: Цінність
ціннісні орієнтації
обєктивістьський і субєктивістський аспекти цінностей
класифікація цінностей
загальнолюдські цінності
цінності педагогічної діяльності
Дата публікації: 2017
Серія/номер: №3(15) / 2016 wrzesien;
Короткий огляд (реферат): Модернізація сучасної освіти передбачає якісні зміни у системі формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя нової формації. Ціннісні орієнтації є особливим змістовним ціннісно-смисловим виміром, що характеризує субєкта як особистість. У статті розглянуто проблему цінностей в історичному аспекті, окреслено два підходи до визначення цього поняття: обєктивістський і субєктивістський. У статті розглянуто проблему формування ціннісних орієнтацій особистості, зясовано суть ціннісних орієнтацій, окреслено субєктивістські й обєктивістські аспекти цінностей у педагогічній діяльності. Доведено, що складна природа цінностей призводить до появи різних їх класифікацій. Представлено систему найбільш поширених у сучасній науці класифікацію цінностей і ціннісних орієнтацій. Досліджено в аспекті педагогічної аксіології поняття "цінності педагогічної діяльності", виокремлено групи цінностей педагогічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7341
ISSN: KELM - knowledge, education, law, management
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Value_aspects.pdf217,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.