Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7509
Title: Психолого-педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів
Authors: Лоюк, Оксана Вікторівна
Keywords: молодший школяр
творче мислення
творча особистість вчителя
проблемно-конфліктна ситуація
суб’єкт-суб’єктні відносини
Issue Date: 21-Nov-2017
Series/Report no.: УДК 37.03+159.955;
Abstract: У статті висвітлена проблема творчого розвитку молодших школярів. Визначені психолого-педагогічні умови, за яких уможливлюється розвиток творчого мислення дітей та доведена їх доцільність й ефективність. Особлива увага акцентується на організації суб’єкт-суб’єктних відносин між педагогом та вихованцем, на послідовному та систематичному створенні проблемно-конфліктних ситуацій. Авторські узагальнення та висновки частково розкривають методологічні основи виховання творчої особистості молодшого школяра
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7509
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psyh_pedag_umovy_tvorch.pdf324,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.