Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7549
Title: ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: Збут
прогнозування
Інформація
маркетингова діяльнічть
елементи управління
політика збуту
Issue Date: Nov-2017
Publisher: Мукачівський державний університет
Citation: Гарматюк, О. В. Формування інформаційного забезпечення прогнозування збуту продукції [Електроний ресурс] / О. В. Гарматюк // Економіка та суспільство.- 2017.- №12.- Режим доступу: http:// economyandsociety.in.ua
Abstract: Розглянуто основні напрямки здійснення збутової політики організації. Завдяки правильно обраній політиці збуту і оптимізованим збутовим процесам можна боротися за збільшення частки ринку і конкурентні переваги; проаналізовано вагомість інформаційного забезпечення для проведення прогнозування збуту продукції; виявлено значущість маркетингової інформації для отримання кращих результатів управління збутовою діяльністю організації.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7549
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Garmatiuk.pdf465,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.