Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2017-11-23T19:08:50Z-
dc.date.available2017-11-23T19:08:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7621-
dc.description.abstractДана стаття присвячена проблемі інтелектуального простору вищого навчального закладу як умова формування професійного мислення майбутніх учителів. Встановлено, що освітній простір є складною ієрархічною структурою, пірамідою просторів. Зясовано, як освітній простір має бути простором культури, так і культурний простір має бути простором освіти, де і формуватимуться нові смисли, нова парадигма. Створення локального (по відношенню до освітнього) інтелектуального простору необхідна умова формування свідомості сучасного педагога, його нового професійного мислення; простору, де яскраве, талановите, достойне зможе проявитися. Для реалізації таких завдань має бути розроблена чітка стратегія.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтелектуальний простір, простір, педагогічне мисленняuk
dc.titleІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boychenko.pdf270,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.