Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7621
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойченко, Валентина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-23T19:08:50Z | - |
dc.date.available | 2017-11-23T19:08:50Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7621 | - |
dc.description.abstract | Дана стаття присвячена проблемі інтелектуального простору вищого навчального закладу як умова формування професійного мислення майбутніх учителів. Встановлено, що освітній простір є складною ієрархічною структурою, пірамідою просторів. Зясовано, як освітній простір має бути простором культури, так і культурний простір має бути простором освіти, де і формуватимуться нові смисли, нова парадигма. Створення локального (по відношенню до освітнього) інтелектуального простору необхідна умова формування свідомості сучасного педагога, його нового професійного мислення; простору, де яскраве, талановите, достойне зможе проявитися. Для реалізації таких завдань має бути розроблена чітка стратегія. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтелектуальний простір, простір, педагогічне мислення | uk |
dc.title | ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Boychenko.pdf | 270,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.