Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7621
Title: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Authors: Бойченко, Валентина Василівна
Keywords: інтелектуальний простір, простір, педагогічне мислення
Issue Date: 2017
Abstract: Дана стаття присвячена проблемі інтелектуального простору вищого навчального закладу як умова формування професійного мислення майбутніх учителів. Встановлено, що освітній простір є складною ієрархічною структурою, пірамідою просторів. Зясовано, як освітній простір має бути простором культури, так і культурний простір має бути простором освіти, де і формуватимуться нові смисли, нова парадигма. Створення локального (по відношенню до освітнього) інтелектуального простору необхідна умова формування свідомості сучасного педагога, його нового професійного мислення; простору, де яскраве, талановите, достойне зможе проявитися. Для реалізації таких завдань має бути розроблена чітка стратегія.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7621
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boychenko.pdf270,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.