Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7621
Title: | ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ |
Authors: | Бойченко, Валентина Василівна |
Keywords: | інтелектуальний простір, простір, педагогічне мислення |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | Дана стаття присвячена проблемі інтелектуального простору вищого навчального закладу як умова формування професійного мислення майбутніх учителів. Встановлено, що освітній простір є складною ієрархічною структурою, пірамідою просторів. Зясовано, як освітній простір має бути простором культури, так і культурний простір має бути простором освіти, де і формуватимуться нові смисли, нова парадигма. Створення локального (по відношенню до освітнього) інтелектуального простору необхідна умова формування свідомості сучасного педагога, його нового професійного мислення; простору, де яскраве, талановите, достойне зможе проявитися. Для реалізації таких завдань має бути розроблена чітка стратегія. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7621 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Boychenko.pdf | 270,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.