Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.date.accessioned2017-11-30T11:13:48Z-
dc.date.available2017-11-30T11:13:48Z-
dc.date.issued2017-11-30-
dc.identifier.issnББК 74.26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8112-
dc.description.abstractСутність діяльнісного підходу до навчання, як відомо, полягає у тому, що на заняттях викладач організує діяльність студентів так, щоб вони могли самостійно опановувати нові знання в процесі власної навчально-пізнавальної діяльності. Елементи знань, зазвичай, об’єднують у відповідні групи: поняття про об’єкти, явища, величини; нау¬кові факти; закони; теорії. Кожний елемент знання є результатом певної діяльності, яку, як правило, називають діяльністю зі ство¬рення знання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.01-
dc.subjectДіяльність, методика, підхід, астрономіяuk
dc.titleДіяльнісний підхід у методичній підготовці майбутніх учителів астрономіїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kirov.pdf598,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.