Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8112
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-30T11:13:48Z | - |
dc.date.available | 2017-11-30T11:13:48Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-30 | - |
dc.identifier.issn | ББК 74.26 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8112 | - |
dc.description.abstract | Сутність діяльнісного підходу до навчання, як відомо, полягає у тому, що на заняттях викладач організує діяльність студентів так, щоб вони могли самостійно опановувати нові знання в процесі власної навчально-пізнавальної діяльності. Елементи знань, зазвичай, об’єднують у відповідні групи: поняття про об’єкти, явища, величини; нау¬кові факти; закони; теорії. Кожний елемент знання є результатом певної діяльності, яку, як правило, називають діяльністю зі ство¬рення знання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.01 | - |
dc.subject | Діяльність, методика, підхід, астрономія | uk |
dc.title | Діяльнісний підхід у методичній підготовці майбутніх учителів астрономії | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kirov.pdf | 598,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.