Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8112
Назва: | Діяльнісний підхід у методичній підготовці майбутніх учителів астрономії |
Автори: | Ткаченко, Ігор Анатолійович |
Ключові слова: | Діяльність, методика, підхід, астрономія |
Дата публікації: | 30-лис-2017 |
Серія/номер: | УДК;371.01 |
Короткий огляд (реферат): | Сутність діяльнісного підходу до навчання, як відомо, полягає у тому, що на заняттях викладач організує діяльність студентів так, щоб вони могли самостійно опановувати нові знання в процесі власної навчально-пізнавальної діяльності. Елементи знань, зазвичай, об’єднують у відповідні групи: поняття про об’єкти, явища, величини; нау¬кові факти; закони; теорії. Кожний елемент знання є результатом певної діяльності, яку, як правило, називають діяльністю зі ство¬рення знання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8112 |
ISSN: | ББК 74.26 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kirov.pdf | 598,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.