Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8903
Назва: | ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ УРОК ТА ЙОГО КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ |
Автори: | Осадченко, Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | здоров’я психологічне здоров’я урок здоров’язбережувальний урок критерії початкова школа |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. ‒ 611 с. |
Серія/номер: | УДК;37.091.321:613 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти здоров’язбережувального уроку. Представлено основні вимоги до якісного уроку; головні критерії; як попередити втомлюваність учнів та зміцнити здоров’я. Сучасний здоров’язбережувальний урок неможливий без виховання, метою якого є формування морально–духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі. Сучасний зміст виховання – це система загальнокультурних і національних цінностей, сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8903 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osadchenko_Pereyslav.pdf | 287,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.