Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9149
Назва: Сутність поняття "роздільне навчання"
Автори: Комісаренко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: роздільне навчання
спільне навчання
диференційований підхід
буллінг
моббінг
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Комісаренко Т.М. Сутність поняття «Роздільне навчання» / Т.М. Комісаренко // Теоретико–методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (березень 2018., м. Умань): ФОП Новожилов С.В. – С. 130-134.
Короткий огляд (реферат): Питання роздільного навчання завжди було та залишається дискусійним. В Україні шкільних закладів, де дівчатка навчаються окремо від хлопців, є досить мало. Прихильники такого навчання переконані, що нарізно діти швидше та ґрунтовніше засвоюють шкільну програму. Щоправда, роздільні класи дещо суперечать тенденції сучасного суспільства до утвердження рівноправності жінок і чоловіків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9149
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комісаренко_тези.pdf211,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.