Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9166
Назва: Роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагога
Автори: Гут, Наталя Василівна
Слободянюк, А.
Ключові слова: педагогічна лексика
термінологічна компетентність
фахвець
Дата публікації: 2018
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Гут Н., Слободянюк А. Роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності педагога / Наталя Гут, Анна Слободянюк // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [Електронний ресурс]. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – С. 121–124.
Короткий огляд (реферат): Публікація висвітлює роль англомовної педагогічної лексики у формуванні термінологічної компетентності майбутніх фахівців у галузі освіти, що передбачає наявність певного обсягу фахової термінології, розуміння якості засвоєння такої лексики, сутності та особливостей фахової термінології, здатність до синтезу, аналізу, узагальнення та структурування професійної термінології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9166
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
the role of lexical units.pdf222,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.