Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorСтеценко, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-11-26T09:45:41Z-
dc.date.available2018-11-26T09:45:41Z-
dc.date.issued2018-04-19-
dc.identifier.citationТкачук Г.В., Стеценко В.П., Стеценко Н.М. Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : збірник матеріалів VІ-ї Міжнародної наук.-практ. онлайн-інтернет конф. (м. Кропивницький, 19-20 квіт. 2018 р. ). Кропивницький, 2018. С.105-107.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9522-
dc.description.abstractВпровадженню нових методик та технологій навчання передує аналіз та визначення основних етапів їх реалізації. Змішане навчання як інноваційна форма освітньої діяльності являє собою складне динамічне утворення потребує чіткої стратегії та визначення конкретних етапів її реалізації, в яких відображено діяльність адміністрації, технічного персоналу, професорського-викладацького складу, інших працівників з метою досягнення ефективності освітніх послуг.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.4-
dc.subjectЗмішане навчанняuk
dc.subjectвпровадження освітніх технологійuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.titleАналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освітиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk-tezi-repository.pdf294,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.