Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9522
Title: Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Володимир Петрович
Стеценко, Надія Миколаївна
Keywords: Змішане навчання
впровадження освітніх технологій
освітній процес
Issue Date: 19-Apr-2018
Citation: Ткачук Г.В., Стеценко В.П., Стеценко Н.М. Аналіз етапів впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : збірник матеріалів VІ-ї Міжнародної наук.-практ. онлайн-інтернет конф. (м. Кропивницький, 19-20 квіт. 2018 р. ). Кропивницький, 2018. С.105-107.
Series/Report no.: УДК;378.018.4
Abstract: Впровадженню нових методик та технологій навчання передує аналіз та визначення основних етапів їх реалізації. Змішане навчання як інноваційна форма освітньої діяльності являє собою складне динамічне утворення потребує чіткої стратегії та визначення конкретних етапів її реалізації, в яких відображено діяльність адміністрації, технічного персоналу, професорського-викладацького складу, інших працівників з метою досягнення ефективності освітніх послуг.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9522
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk-tezi-repository.pdf294,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.