Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУсатюк, Яна Володимирівна-
dc.contributor.authorШевченко, Вадим-
dc.date.accessioned2018-11-28T21:35:53Z-
dc.date.available2018-11-28T21:35:53Z-
dc.date.issued2018-05-16-
dc.identifier.citationУсатюк Я.В. Інноваційність використання STEM-технологій при вивчені математичних наук //Я.В.Усатюк, В.Є.Шевченко // І Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін», 16-17 травня, 2018. – Кропивницький, 2018. – С.137-139uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9676-
dc.description.abstractПроцес реформації освіти в Україні останні роки набуває шалених темпів. Зміни, які мають відбутися та регламентуються в державних документах є перспективними, глобальними. Зокрема, на даний момент діє план заходів щодо впровадження STEM-освіти в Україні на 2016-2018 роки. Метою даної статті є розкриття особливостей використання STEM-технологій в навчанні математичних наук. Головна мета STEM-освіти полягає у формуванні і розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей молоді, рівень яких визначає конкурентну спроможність на ринку праці; удосконаленні науково-дослідної та інженерної освіти в навчальних закладах.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectSTEM-освітаuk
dc.subjectреформація освітиuk
dc.subjectSTEMuk
dc.subjectSTEM-технологіїuk
dc.subjectспостереженняuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectппрофесійне зростанняuk
dc.titleІННОВАЦІЙНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙПРИ ВИВЧЕНІ МАТЕМАТИЧНИХ НАУКuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Усатюк, Шевченко_Тези.pdf183,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.