Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХрипун, Дар'я Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-02T19:09:05Z-
dc.date.available2018-12-02T19:09:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМоделі та технології соціально-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник. / уклад. Хрипун Д. М. – Умань: Видавець «Сочінський М. М.», 2018. – 120 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9890-
dc.description.abstractСоціальна реабілітація дітей з особливими потребами ускладнюється не лише за рахунок наявних фізичної або психічної недуг але і у зв’язку із заниженою самооцінкою, наявності закомплексованості, у них не розвинені навички дрібної моторики, які сприяють успішному пошуку свого місця у суспільстві. Такі діти часто відчувають себе непотрібними. Таким чином при підготовці студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта необхідно забезпечити досконале володіння особливостями і закономірностями реабілітації різних категорій дітей з особливим освітніми потребами (нечуючих, незрячих, порушенням інтелекту, з порушеннями мовлення, емоційно-вольової сфери, соціальної поведінки, опорно-рухового апарату).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher«Сочінський М. М.»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;364.4-056.2(075.8)-
dc.subjectсоціально-реабілітаційна роботаuk
dc.titleМоделі та технології соціально-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребамиuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modeli_ta_tekhnologii.pdf390,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.