Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9890
Назва: | Моделі та технології соціально-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
Автори: | Хрипун, Дар'я Миколаївна |
Ключові слова: | соціально-реабілітаційна робота |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | «Сочінський М. М.» |
Бібліографічний опис: | Моделі та технології соціально-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник. / уклад. Хрипун Д. М. – Умань: Видавець «Сочінський М. М.», 2018. – 120 с. |
Серія/номер: | УДК;364.4-056.2(075.8) |
Короткий огляд (реферат): | Соціальна реабілітація дітей з особливими потребами ускладнюється не лише за рахунок наявних фізичної або психічної недуг але і у зв’язку із заниженою самооцінкою, наявності закомплексованості, у них не розвинені навички дрібної моторики, які сприяють успішному пошуку свого місця у суспільстві. Такі діти часто відчувають себе непотрібними. Таким чином при підготовці студентів спеціальності 016 Спеціальна освіта необхідно забезпечити досконале володіння особливостями і закономірностями реабілітації різних категорій дітей з особливим освітніми потребами (нечуючих, незрячих, порушенням інтелекту, з порушеннями мовлення, емоційно-вольової сфери, соціальної поведінки, опорно-рухового апарату). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9890 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Modeli_ta_tekhnologii.pdf | 390,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.