Короткий опис(реферат):
Формування екологічної компетентності учнів з порушенням слуху зумов лено особливостями їх пізнавальної та мовленнєвої діяльності. Різні її компоненти більш успішно формуються з допомогою різних засобів і методичних прийомів. так, когнітивний компонент (хімічні знання і екологічні уявлення) краще усвідомлюються за допомогою прийомів інтелектуальної діяльності, залучення
засобів наочності; емоційно-діяльнісний компонент (грамотне поводження з різними речовинами і матеріалами, вибір професій екологічного спрямування, усвідомлене, дбайливе ставлення
до природи, розуміння необхідності здорового способу життя) сприймається і усвідомлюється школярами досить переконливо в процесі прикладних практичних занять, дослідницької проект-
ної діяльності; особистісно-ціннісний компонент формується в учнів завдяки використанню в процесі навчання як словесної, так і жестової мови, завдяки збагаченню словникового запасу новими конструкціями екологічного спрямування, формуванню позитивної оцінки життєвих перспектив.