Короткий опис(реферат):
Формування критичного мислення, зокрема в учнів початкових класів, є складним процесом, який органічно пов’язаний з процесом їх навчання та життєдіяльністю.
Дані досліджень, які стосуються безпосередньо проблеми формування критичного мислення школярів (А. С. Байрамов, С. І. Векслер, В. М. Сінельніков), практичний досвід видатних вчених (Ш. Амонашвілі, О. В. Скрипченко, В. О. Сухомлинський), аналіз відповідей вчителів щодо форм та видів робіт з формування критичного мислення учнів початкових класів дають підстави розглядати систему вправ з математики як основний чинник формування критичного мислення молодших школярів.
Суть розробки, основні результати:
Запропоновані види вправ спрямовувались не лише на формування в учнів початкових класів основ критичного мислення, але і розвиток багатьох інших рис особистості на уроках математики. Їх використання у навчанні дає можливість збагачувати світоглядну і моральну основу суджень як окремої особистості, так і громадської думки учнівського колективу.