Короткий опис(реферат):
Процес навчання як дидактична взаємодія педагога та студентів будується на основі певного змісту освіти. І перед викладачем кожен раз виникає задача творчого перетворення змісту освіти в зміст навчання. При цьому викладач повинен враховувати життєвий досвід, інтереси, спрямованість особистості студента. У процесі пізнання студентів сам викладач постає перед проблемою самоаналізу власної діяльності, свого твoрчого потенціалу, комунiкативних можливостей. Важливу роль у співтворчості викладача та студентів відіграє його професійна культура (педагогічна, комунікативна), а також культура процесу навчання, тобто діалогічна культура.
Суть розробки, основні результати:
Ефективність процесу формування готовності майбутніх учителів початкових класів до навчання іноземних мов залежатиме від створення умов їхньої професійної підготовки у вищому навчальному закладі, оскільки умова визначає «відношення предмету до оточуючих його явищ, без яких він не може існувати» [2], тобто умова детермінує те середовище, в якій явище виникає, існує та розвивається