Abstract:
Педагогічна майстерність є складовою як загальної професійної підготовки учителя будь-якого фаху, так і високим ступенем його галузевої компетенції. У культурології, теорії творчості й педагогіці в тому числі є якісна тріада "діяльність- майстерність- мистецтво". Екстраполюючи на дидактичну площину ЗВО, її можна сформулювати таким чином"здатність- здібності- навчання- розпланована реалізація (діяльність)- планово-ситуативна (імпровізаційно-регламентована) діяльність або майстерність". Тобто основна відмінність між студентом-відмінником і студентом, який володіє педагогічною майстерністю, в тому, що перший у своїй виробничій практиці підходить до вирішення педагогічних ситуацій більш конструктивно, стандартизовано, тоді як інший - ситуативно, інтуїтивно і більш креативно.