Короткий опис(реферат):
Необхiднiсть аналiзу методологiчних засад вивчення культури поведiнки дітей старшого дошкільного віку зумовлена недостатньою обгрунтованiстю iснуючих пiдходiв до проблеми, необхiднiстю розширення та поглиблення проблематики дослiджень, пошуку адекватних методiв аналiзу та емпіричного дослідження. Зважаючи на це, ми здійснили комплексне емпіричне дослідження даного феномену. Об’єктом нашого дослідження виступила культура поведінки дітей старшого дошкільного віку, зокрема, особливості її становлення в умовах навчально-ігрової діяльності закладу дошкільної освіти. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розкрито зміст поняття «культура поведінки», розглянуто основні методи та форми роботи щодо виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, умови її ефективності та результативності. Розкрито взаємозв’язок таких компонентів як культура діяльності, культура спілкування, культурно-гігієнічні навички і звички. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, надано їх характеристику, здійснено емпіричну перевірку педагогічних умов та системи роботи з оптимізації виховання культури поведінки дітей 5-6 років