Abstract:
У монографії визначено основні аспекти щодо підготовки майбутніх учителів української мови та літератури до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу в закладах вищої освіти. Зокрема, окреслено методологічні основи дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; розкрито сутність методологем наукового дослідження; проведено ретроспективний аналіз становлення професійної компетентності учителів української мови та літератури. Теоретично обґрунтовано онтологію професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; охарактеризовано структуру професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; проаналізовано стан фахової підготовки майбутніх учителів української мови та літератури у контексті формування професійної компетентності. Змодельовано й теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; охарактеризовано методику й організацію експериментальної роботи та діагностику сформованості професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; відстежено впровадження інтерактивних технологій у процес формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури. У науковій роботі узагальнено організацію, методику та статистичну перевірку результатів експериментального дослідження Адресується фахівцям у галузі теорії і методики професійної освіти, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам закладів вищої педагогічної освіти.