Abstract:
У навчально-методичному посібнику висвітлено деякі аспекти роботи з обдарованими дітьми, а саме: методика виявлення обдарованих дітей, категорії та сфери дитячої обдарованості, методи дослідження інтелекту і креативності обдарованих дітей, форми і методи роботи з обдарованими дітьми, поради щодо розвитку творчих здібностей обдарованих дітей. У практичному блоці представлено методичні рекомендації до виконння індивідуальних дослідницьких завдань, самостійної роботи та практичних робіт з дисципліни, методи психолого-педагогічних досліджень та тестові завдання. Даний посібник відображає сучасні тенденції основних принципів інтегральної підготовки студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта педагогічних вузів та коледжів, а також розрахований на практичних працівників закладів дошкільної освіти.