Короткий опис(реферат):
У статті оцінюються можливості впровадження підходу CDIO, спрямованого на розвиток необхідних якостей фахівця 21 сторіччя, які визначають його здатність ефективно діяти в умовах мінливості та невизначеності, у процес професійної підготовки сучасного інженера вітчизняними закладами вищої освіти. Наведено способи інтеграції у навчальний план дисциплін, спрямованих на реалізацію підходу CDIO, таким чином, щоб підготовка майбутніх інженерів, які демонструють гнучкість, здатність винаходити, генерувати та впроваджувати інноваційні ідеї та технології, починалася з фундаментальних дисциплін, підкреслюючи інженерні основи, та забезпечила їх викладання у контексті реальних систем, процесів і продуктів з вирішенням актуальних інженерних проблем.