Abstract:
У статті актуалізовано питання digital-маркетингу. Розкрите питання щодо сутності поняття «digitalмаркетинг». Обґрунтована відповідь щодо відмінностей «цифрового маркетингу» та «маркетингу в інтернеті».Присутня розгорнута відповідь, на питання: «що є основними інструментами digital-маркетингу та каналамийого розподілу». Наведені приклади реалізації декількох з перелічених каналів. Обґрунтована принципова відмінність сучасних засобів digital-маркетингу від минулих, які наразі не мають такої високої ефективності, як раніше. До інструментів digital-маркетингу відносяться заходи, які дозволяють оповістити велика кількість людей або привернути увагу цільової аудиторії до продукції або послуг компанії, організації. дається характеристика основних ефективних інтегрованих інструментів digital-маркетингу. Особливу увагу відведено ефективності соціальних медіа каналів. Автором проведено SWOT-аналіз, який допоміг визначити сильні та слабкі сторони використання digital-маркетингу. На основі отриманої інформації зроблені аргументовані висновки