Короткий опис(реферат):
У статті розглядається навчання, комконкурентоспроможність спеціалістів,професійна мобільність, професіоналізм і компетентність ofспеціалістів у контексті дистанційного навчанняінж. Перевагипоказано дистанційне навчання. Характеристика феатури відстанінавчання при підготовці студентіві в реалізаціїцих технологій у навчальному процесі вищвизначаються заклади освіти. Конкуруватихвилювання,професійна мобільність, професіоналізм і конкурентоспроможністьence of aфахівця – це якості, які визначжиття і діяльність людиниуспіх. Професійна мобільність трактується як систематична якістьособистості фахівця, яка включає авесь спектрзнання, уміння, навички, особистісні якості, ціннісні орієнтації,і так далі. Бачення мобільностіспеціалістів зарубвчених представлено. Зазначається, що класифікація опрофесійна мобільність представлена встаття дає можливістьорганізовувати різноманітні рухи з однієї позиції до презентаціїїх як окремих проявів загального процесупрофесійно-педагогічної мобільності, визначити, до якого типумобільність забезпечує виконання певних соціальних функцій. ЦеБуло встановлено, що рухливість можна диференційувати на диференційовануі міжпокоління. За предметом індивідуальні і виділяють групову мобільність; за напрямком –внутрішній і зовнішній. Класифікація працівників згіднодопоказано їх ставлення до мобільності, яке можна поділити натакі групи: власне мобільні; потенційно мобільний; aфактичностійкий; потенційно стабільний