Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16523
Назва: Professional Mobility as a Factor of Professional Success of a Modern Specialist in the Conditions of Distance Learning
Інші назви: Професійна мобільність як чинник професійної успішності сучасного фахівця в умовах дистанційного навчання
Автори: Гаврилюк, Cвітлана Миколаївна
Семчук, Богдан Іванович
Карнаух, Леся Петрівна
Балакірєва, Вікторія Анатоліївна
Пальшкова, Ірина Олександрівна
Леонова
Ключові слова: професійна мобільність
конкурентоспроможність на ринку праці,дистанційне навчання
освіта, підготовка студентів
системність якості спеціаліста.
Дата публікації: 8-сер-2022
Видавництво: International Journal of Computer Science and Network Security
Бібліографічний опис: КАТЕГОРІЯ А. Гаврилюк C. (2022). Розвиток креативності дітей дошкільного віку як фактору активізації їх лідерських якостей. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, (1(7), 50–55. https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(7).2022.261088 http://ppsh.udpu.edu.ua › view КАТЕГОРІЯ Б. Semchuk, B., Havryliuk, S., Karnaukh, L., Balakirieva, V., Palshkova, I., Leonova, V., Bida, O. Professional Mobility as a Factor of Professional Success of a Modern Specialist in the Conditions of Distance Learning. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. VOL. 22(8). 2022. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.8.32 ЗАРУБІЖНИЙ ЗБІРНИК Cвітлана Гаврилюк Організаційно-педагогічні умови забезпечення реалізації професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів. EUROPEAN HUMANITIES STUDIES: State and Society. № 3 (2022). С. https://ehs.eeipsy.org/index.php/ehs/issue/view/25
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається навчання, комконкурентоспроможність спеціалістів,професійна мобільність, професіоналізм і компетентність ofспеціалістів у контексті дистанційного навчанняінж. Перевагипоказано дистанційне навчання. Характеристика феатури відстанінавчання при підготовці студентіві в реалізаціїцих технологій у навчальному процесі вищвизначаються заклади освіти. Конкуруватихвилювання,професійна мобільність, професіоналізм і конкурентоспроможністьence of aфахівця – це якості, які визначжиття і діяльність людиниуспіх. Професійна мобільність трактується як систематична якістьособистості фахівця, яка включає авесь спектрзнання, уміння, навички, особистісні якості, ціннісні орієнтації,і так далі. Бачення мобільностіспеціалістів зарубвчених представлено. Зазначається, що класифікація опрофесійна мобільність представлена ​​встаття дає можливістьорганізовувати різноманітні рухи з однієї позиції до презентаціїїх як окремих проявів загального процесупрофесійно-педагогічної мобільності, визначити, до якого типумобільність забезпечує виконання певних соціальних функцій. ЦеБуло встановлено, що рухливість можна диференційувати на диференційовануі міжпокоління. За предметом індивідуальні і виділяють групову мобільність; за напрямком –внутрішній і зовнішній. Класифікація працівників згіднодопоказано їх ставлення до мобільності, яке можна поділити натакі групи: власне мобільні; потенційно мобільний; aфактичностійкий; потенційно стабільний
Опис: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.8.32
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16523
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Іноземна стаття.pdf301,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.