Короткий опис(реферат):
У статті акцентовано увагу на необхідності підготовки фахівців нової генерації, спроможних адаптуватися до швидкоплинних змін у професійній діяльності, самостійно поповнювати професійні знання та збагачувати власний професійний досвід упродовж усього життя. Відмічено, що якісна професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в контексті сучасності визначається рядом умов професійного становлення особистості студентів: рівнем здобутих знань; компетентністю в профе сійній діяльності; стійкою мотивацією до навчання, професійним зростанням у педагогічній сферіта культурою особистості студента. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, а саме: «мультиплікаційний фільм», «підготовка», «готовність», «професійна підготовка». Висвітлено особливості підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання мультиплікаційних фільмів в освітньому процесі закладів дошкільної освіти на базі факультету дошкільної та спеціальної освіти Уманського державногопедагогічного університету імені Павла Тичини. Означено, що дитяча мультиплікація є складником повсякденного життя кожної дитини, тому зусилля вихователів закладів дошкільної освіти, батьків мають бути спрямовані на пошук шляхів позитивного впливу та нейтралізації негативного впливу мультиплікаційних фільмів. Визначено мультиплікаційний фільм як один із найбільш ефективних засобів виховання дітей дошкіль-ного віку. З’ясовано, що вивчення навчальної дисципліни «Теорія та методика використання мультиплікаційних фільмів» надає здобувачам вищої освіти базові теоретичні та практичні знання, допомагає майбутнім вихователям розуміти важливі аспекти використання мультиплікаційних фільмів у роботі з дітьми, сприяє їхньому професійному зростанню, відтак готує майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до ефективного використання дитячої мультиплікації у вихованні та навчанні дітей дошкільного віку