Короткий опис(реферат):
У першому розділі досліджено організаційно-підготовча, яка в себе включає проведення початкових досліджень, щодо визначення туристичної цінності яка може стати основою стратегії розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У другому розділі проведено аналітично-інформаційний ‒ збір селективної інформації, формування банків даних, що дозволяє виділити загальний масив даних і таким чином формувати альтернативи розвитку туристичного підприємництва територіальних громад та оцінити потенціал місця (природні, інфраструктурні, культурні, історичні умови). Проведення SWOT-аналізу, результати якого є основою для генерування та формування портфеля стратегій розвитку туристичного підприємництва територіальних громад; У третьому розділі досліджено розробка та формування стратегічних цілей ‒ полягає в умінні аналізувати ситуацію, здатності виявляти необхідність змін, розробці самої стратегії, а також у здатності втілювати стратегію в життя. Добре сформульовані стратегічні цілі допомагають вибудовувати і розміщувати ресурси туристичного підприємництва в унікальну життєздатну структуру, засновану на її відносних внутрішніх знаннях і недоліках, здатну передбачати зміни в зовнішньому оточенні організації.