Abstract:
У статті розглянуто особливості розвитку духовно-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі фахової живописної підготовки. Зокрема, автором проаналізовано низку сучасних наукових джерел, публікацій учених з теми дослідження, а також розкрито сутність ключових понять: «потенціал», «духовно-творчий потенціал», «фахова підготовка з живопису», «творча активність», «самореалізація». Розглянуто основні вимоги до фахової підготовки з живопису майбутніх учителів образотворчого мистецтва та методи, які є найбільш дієвими у вирішенні проблеми розвитку духовно-творчого потенціалу майбутнього педагога-художника. Доведено, що самостійна творча робота майбутніх учителів образотворчого мистецтва є вагомою складовою їхньої професійної підготовки, яка сприяє розкриттю потенціалу, розвитку фахових компетентностей, необхідних для їхнього професійного і творчого становлення.