Короткий опис(реферат):
Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів до
застосування інформаційних технологій у початковій школі.
Проведено ретроспективний аналіз розвитку нових інформаційних
технологій та підготовки вчителів до їх застосування у школі. Розроблено
модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до
застосування комп’ютерно-інформаційних технологій у процесі вивчення
суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій школі.
Удосконалено методику використання комп’ютерних програм, а також
зміст підготовки майбутнього вчителя до застосування інформаційних
технологій у процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін
у початковій школі. Уточнено показники результативності професійно-
педагогічної підготовки майбутніх учителів до застосування сучасних
комп’ютерно-інформаційних технологій навчання.
Ефективність моделі професійної підготовки майбутніх учителів
початкових класів до застосування комп’ютерно-інформаційних технологій у
процесі вивчення суспільствознавчо-природознавчих дисциплін у початковій
школі та необхідність в навчальний процес вищого навчального закладу
спецкурсу „Застосування комп’ютерних програм на уроках з курсу „Я і
Україна“ аргументовано кількісними та якісними показниками в ході
формувального експерименту.