00 DSpace/Manakin Repository

Інститут економіки та бізнес-освіти

Інститут економіки та бізнес-освіти

 

Останні додані

  • Барвінок, Наталія Володимирівна (Умань : Візав, 2022-10-05)
    Динаміка розвитку туризму прямо та опосередковано залежить від глобальних факторів впливу, а обсяг туристичних потоків пов’язаний із рядом глобальних безпекових факторів, що можуть загрожувати туристичній діяльності та ...
  • Джога, Ольга Валентинівна (Вінниця: "ТВОРИ", 2023)
    Монографію присвячено дослідженню екотрендів в індустрії гостинності. Розглянуто основні тенденції розвитку, проведено моніторинг потенціалу, визначено євроінтеграційні вектори розвитку, запропоновано інструменти удосконалення ...
  • Барвінок, Наталія Володимирівна (Вінниця : Твори, 2023-09-05)
    Україна не є першою країною, що постраждала від війни, та перед якою постає завдання відновлення економіки у повоєнний час, в тому числі й туристичної галузі в усіх її напрямах. Одними із найбільш поширених видів туризму, ...
  • Гайдучок, Тетяна Станіславівна; Вітер, Світлана Анатоліївна; Дем'янишина, Олеся Андріївна; Ареп'єва, Олена Вікторівна (Житомир : Поліський нац. ун-т, 2024-06-25)
    Навчальний посібник підготовлено відповідно до навчальної програми дисципліни «Фінансовий облік». У частині І навчального посібника «Фінансовий облік активів» викладено матеріали для засвоєння основ фінансового обліку, ...
  • Барвінок, Наталія Володимирівна (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2023-10-18)
    Мета. Метою статті було проведення аналіз впливу геополітичної нестабільності (політичних переворотів, терористичних актів та воєнних конфліктів) як глобальних безпекових факторів, на туристичну сферу. Адже, на сьогоднішній ...
  • Дем'янишина, Олеся Андріївна (Наукові перспективи, 2024-01-19)
    The article focuses on the study of fundraising and grantwriting, their role in the context of war and in the implementation of projects at various levels, including at the level of territorial communities. The reasons for ...
  • Скрипник, Світлана Валентинівна; Боярова, Олена Анатоліївна; Дем'янишина, Олеся Андріївна (Економіка та держава, 2022-02-02)
    У складних соціально-економічних умовах, що склались під тиском пандемії Covid-19, а також інших внутрішньо національних факторів, існує нагальна необхідність у реалізації змін у різних сферах управління публічними фінансами, ...
  • Дем'янишина, Олеся Андріївна; Ареп'єва, Олена Вікторівна (Житомир : Поліський національний університет, 2024-01-24)
    This section of the monograph studies the formation of information in the accounting system and analyses production stocks for their efficient use. In today's business environment, one of the key areas of increasing the ...
  • Гарматюк, Олена Валентинівна (Умань: «Сочінський М. М.», 2024)
    У посібнику висвітлений навчальний матеріал, який забезпечує вивчення теоретичних основ та опанування навичок практичної роботи із засобами масової інформації. Розглянуто актуальні питання в сфері паблік рилейшнз: становлення ...
  • Осадчук, Наталія Володимирівна (Наукові перспективи, 2024-06)
    У статті досліджено фандрайзингу як інструмент підвищення фінансової спроможності територіальних громад. Доведено, що для України здійснення фандрайзингової діяльності на місцевому рівні є ефективним інструментом залучення ...
  • Барвінок, Наталія Володимирівна (Умань: Візаві, 2024-05-21)
    Геймифікація в туристичній індустрії стає все більш популярним і ефективним інструментом для залучення уваги клієнтів, підвищення взаємодії з ними та стимулювання бажаної поведінки. Використання різноманітних геймифікаційних ...
  • Барвінок, Наталія Володимирівна (Умань: Візаві, 2024-05-21)
    Для сприяння розвитку ділового туризму в Україні важливо приділити увагу комплексному підходу, який охоплює різноманітні аспекти галузі. По перше, необхідно активно інвестувати у розвиток бізнес-інфраструктури, зокрема, ...
  • Барвінок, Наталія Володимирівна (Умань: ВПЦ «Візаві», 2024-06-05)
    Туризм в Україні є важливою галуззю, що взаємодіє з різними секторами економіки та має великий вплив на соціокультурне та економічне становище країни. Останні роки показали, що галузь стикалася з негативними впливами ...
  • Малярчук, Наталія Миколаївна (Умань : Візаві, 2024-03-26)
    У монографії узагальнено теоретичні основи і розроблено науково-методичні підходи, щодо стратегії розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад, здійснено оцінку та обґрунтовано тенденції розвитку ...
  • Малярчук, Наталія Миколаївна (Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2024-04-30)
    Навчальний посібник «Тайм-менеджмент» є навчально-методичним виданням, у якому обґрунтовуються основні теоретичні та методичні засади, концепції, методологія та практичні рекомендації з питань самоуправління та самоорганізації. ...
  • Логінова, Ольга (Умань : Візаві, 2024)
    Розробка ефективної стратегії є критично важливою для успішного розвитку підприємства. Особливо в контексті сучасної динамічної бізнес- середи, де зміни відбуваються швидко, а конкуренція посилюється.
  • Логінова, Ольга Анатоліївна (Умань : Візаві,, 2024)
    Цифрова трансформація означає всеосяжне застосування цифрових інновацій у різноманітних аспектах суспільства, включаючи виробництво, фінанси, освіту, культуру та сферу послуг.
  • Богашко, Олександр Леонідович; Богашко, Ірина Олександрівна (Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024-03-27)
    Соціально-економічні трансформації, що відбуваються в українському суспільстві, створюють належні передумови для пошуку новітніх концепцій розвитку системи управління. Одним з вирішальних факторів для досягнення ефективності ...
  • Богашко, Олександр Леонідович (Харків: ДБТУ, 2024-03-21)
    Останнім часом широко поширився новий інструмент інтеграції інноваційної, освітньої та науково-дослідницької діяльності – платформи відкритих інновацій. Еволюціонуючи, інноваційна діяльність стає більш гнучкою. Платформні ...
  • Богашко, Олександр Леонідович; Богашко, Ірина Олександрівна (Луцьк : Вежа-Друк, 2024-03-07)
    Однією з основних передумов для сталого розвитку підприємства та формування ринкових відносин є ефективне управління маркетингом, яке відіграє важливу роль у системі управління підприємством. Вибір ефективних методів ...

View more