Короткий опис(реферат):
В статті розглянуто основні етапи становлення хореографічно-педагогічної освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (аматорський, підготовчо-професійний, становлення та модернізації).У результаті дослідження:1) проаналізовано еволюцію основних етапів становлення хореографічної спеціальності в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини;2) визначено роль танцювальних колективів на всіх етапах становлення хореографічно-педагогічної освіти; 3) розглянуто науково-методичну діяльність викладачів кафедри хореографії та художньої культури УДПУ в контексті становлення хореографічно-педагогічної освіти та висвітлено її роль в розробці та впровадженні інноваційної педагогічної моделі підготовки майбутнього вчителя хореографії.