Abstract:
Розкрито методику навчання композиції на ціннісно-орієнтаційному, емоційно-оцінному та процесуально-операційному етапах системи фахової підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, зокрема, рекомендовано до використання сукупність традиційних, активних та евристичних дидактичних методів, а також наведено фрагмент проведення лекційного заняття й зміст завдань лабораторного практикуму з формальної композиції.
Description:
Пічкур М. О. Етапність та методика навчання композиції майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / М. О. Пічкур // Проблеми підготовки сучасного вчителя : Зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Вип. 13. – Ч. 2. – С. 124-128.