Короткий опис(реферат):
У статті розкрито суть поняття «педагогічні умови». Зважаючи на результати дослідження нами було визначено та теоретично обґрунтовано, що формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів сфери харчових виробництв у процесі фахової підготовки будуть забезпечувати наступні педагогічні умови: забезпечення систематичної позитивної мотивації до оволодіння майбутньої професії; проектування змісту дисциплін циклу фахової підготовки; використання інноваційних технологій у процесі формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів; оволодіння практичним досвідом здійснення майбутньої професійної діяльності. Обґрунтований відбір необхідних і достатніх умов є черговим етапом оптимізації процесу фахової підготовки майбутніх викладачів з основ технологій виробництв щодо формування їх професійної компетентності