Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13669
Назва: | Про роль контрприкладів в навчанні математики |
Автори: | Рудницький, Сергій Олександрович |
Ключові слова: | контрприклади студенти математика процес навчання педагогічна стратегія |
Дата публікації: | 18-чер-2020 |
Видавництво: | ФОП Цьома С.П. |
Бібліографічний опис: | Рудницький С. О. Про роль контрприкладів в навчанні математики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу “ІТМ*плюс - 2020”: матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, (квітень-травень 2020 р., Суми). Суми, 2020. С. 94-95 |
Серія/номер: | УДК;371.32:51+378.14:371.32:[51+53] (08) |
Короткий огляд (реферат): | У роботі показано, що використання контрприкладів відіграє важливу роль в розвитку у студентів творчих здібностей та логічного мислення. Зокрема, запропоновано практику використання контрприкладів в навчанні математики. У доповіді висвітлено позитивні сторони використання контрприкладів для виявлення зв’язку між рядом понять та концепцій та вдосконалення змісту лекційних та практичних занять. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13669 |
ISBN: | 978–617–7487–69–1 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ITM-2020-1 (1).pdf | 863,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.