Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15531
Назва: STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGES TEACHING QUALITY ASSURANCE: A CASE OF POLISH HEIs
Інші назви: Забезпечення якості навчання іноземних мов студентів: на прикладі польських ЗВО
Автори: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Sheverun, Nadiia
Didenko, Iryna
Ключові слова: викладання іноземних мов
якість навчання
заклади вищої освіти
Польща
мовні курси
функціональність
стабільність
програмне забезпечення
віртуальне середовище
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Sheverun N., Kapeliushna T., Didenko I. STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGES TEACHING QUALITY ASSURANCE: A CASE OF POLISH HEIs. Studies in Comparative Education. 2021. Vol. 41, 1, 53–60.
Серія/номер: УДК;372.881.111.1
DOI;10.31499/2306-5532.1.2021.243107
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано особливості забезпечення якості викладан-ня іноземних мов студентам у польських вищих навчальних закладах. Пред-ставлено моделі навчання та різновиди курсів викладання іноземних мов, що використовуються в сучасному освітньому середовищі Польщі. Виокремлено три основні компоненти моделі викладання іноземних мов, яка використовує-ться в сучасному польському вищому навчальному середовищі, а саме: навчання в аудиторії, самостійна робота студента та спільне вивчення мови студента з викладачем за допомогою дистанційних засобів навчання.Результати досліджень показали, що вищі навчальні заклади Польщі мають організаційну татехнічну підтримку мовних курсів, що супроводжує-ться використанням відповідних методів та засобів дистанційного навчання. Викладачі, які навчають студентів іноземним мовам, повинні бути ознайом-лені з віртуальним середовищем навчання та новітніми можливостями роботи зі студентами на базових електронних освітніх платформах.Розкрито, що для забезпечення якості викладання іноземних мов викла-дачі вищих навчальних закладів Польщі здійснюють комплексний підхід до орга-нізації навчального матеріалу та послідовності роботи з ним. Крім цього, виконується поєднання навчальної та розвиваючої функцій навчання, а також забезпечується доступність мовної бази рівню знань студентів, активності та самостійності їх навчально-пізнавальної діяльності.З’ясовано, що ефективність якості викладання іноземних мов студен-там істотно залежить від можливостей комбінованого вивчення програмного забезпечення. При виборі засобів створення дистанційних курсів та організації мережевих електронних навчальних засобів у вищих навчальних закладах Польщі викладачі дотримуються таких критеріїв: функціональність, надій-ність, стабільність, наявність засобів розробки навчальних матеріалів, наяв-ність можливості оцінити знання студентів в он-лайн режимі (засоби для створення тестів, завданьта контролю діяльності студентів). Одним із важ-ливих критеріїв є комфортність застосування–важливий параметр при вирі-шенні завдання формування іншомовної компетентності студентів.
Опис: http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107/241016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15531
ISSN: 2306-5532
http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107
http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243107
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
243107-Article Text-557900-1-10-20211025.pdf308,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.