Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15575
Назва: ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ НЬЮ-ДЖЕРСІ
Інші назви: ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ НЬЮ-ДЖЕРСІ
Автори: Шумаєва, Світлана Петрівна
Ключові слова: особливі освітні потреби
інклюзивне середовище
інклюзія
дитина з особливими освітніми потребами
інклюзивна освіта
учителі іноземних мов
державні стандарти
загальна програма підготовки
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
Бібліографічний опис: Шумаєва С.П. Підготовка вчителів іноземних мов до роботи з дітьми з особливим освітніми потребами у штаті Нью-Джерсі. Збірник наукових праць УДПУ імені Павла Тичини "Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи". 2022. № 1(7). С. 122-130.
Серія/номер: УДК 378.018.8:373.5.011.3-051:81.243;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано дві університетські програми підготовки майбутніх учителів штату Нью-Джерсі. Підготовка студентів за загальною програмою 101 засвідчила гірший результат на противагу програмі подвійного диплома, яка надає ґрунтовну підготовку майбутніх учителів іноземних мов для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Збільшення кількості тем у навчальній програмі не вирішує проблему належної підготовки майбутніх учителів. Найвищий показник сформованості навичок роботи вчителі іноземних мов відчули лише під час спільної роботи з учителями-наставниками.
Опис: URL:http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261217
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15575
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
261217-Текст статті-601279-1-10-20220711 (4).pdf536,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.