Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15642
Назва: Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства
Інші назви: Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Маркетингова діяльність
туристичне підприємство
особливості маркетингової діяльності
значення маркетингової діяльності
Дата публікації: 27-жов-2022
Видавництво: Полтава
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В. Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. Полтава, 2022. С. 1087-1089.
Серія/номер: УДК;657
Короткий огляд (реферат): В тезах йдеться про значення маркетингової діяльності для розвитку туристичного підприємства. Розкрито питання впливу управління маркетингом для туристичного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15642
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Барвінок_Збірник_матеріалів_конференції_ПДАУ_27.10.22.pdf767,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.