Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343
Назва: Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект)
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Компетентнісний підхід
онтологічні та гносеологічні природи мовного знака
освітня парадигма
практичне спрямування мовної освіти
дидактичні та методологічні принципи
Дата публікації: 12-лис-2013
Бібліографічний опис: Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) / В.О. Коваль // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини / гол. ред. М.Т. Мартинюк. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – Ч. 1. – С. 101–107.
професійна підготовка фахівців
Серія/номер: УДК 371.134:811.162.2(67);
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито методологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. Особливо переконливо проаналізовано специфіку компетентнісного підходу у викладанні української мови. Охарактеризовано методологічну модель компетентнісного підходу, багаторівневу систему професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника та міждисциплінарність у здобутті мовної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema_formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv_filolohiv_metodolohichnyi_aspekt.pdf.pdf125,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.