Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343
Title: | Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) |
Authors: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Keywords: | Компетентнісний підхід онтологічні та гносеологічні природи мовного знака освітня парадигма практичне спрямування мовної освіти дидактичні та методологічні принципи |
Issue Date: | 12-Nov-2013 |
Citation: | Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) / В.О. Коваль // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини / гол. ред. М.Т. Мартинюк. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – Ч. 1. – С. 101–107. професійна підготовка фахівців |
Series/Report no.: | УДК 371.134:811.162.2(67); |
Abstract: | У статті розкрито методологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. Особливо переконливо проаналізовано специфіку компетентнісного підходу у викладанні української мови. Охарактеризовано методологічну модель компетентнісного підходу, багаторівневу систему професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника та міждисциплінарність у здобутті мовної освіти. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Problema_formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv_filolohiv_metodolohichnyi_aspekt.pdf.pdf | 125,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.