Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2355
Title: Полікультурний контекст професійно-педагогічної підготовки бакалаврів з іноземної мови в США
Authors: Білецька, Ірина Олександрівна
Keywords: іноземна мова
полікультурність
вчитель
Сполучені Штати Америки
професійно-педагогічна освіта
Issue Date: 2013
Publisher: Умань : ФОП Жовтий О. О.
Citation: Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Випуск 8. – Частина 2. – С. 278–287.
Series/Report no.: УДК [37(73)+811(07)](043);
Abstract: У статті розкриваються особливості змісту, форм і методів теоретичної та практичної професійної підготовки бакалаврів з іноземної мови в США на засадах полікультурності, виокремлюються переваги і недоліки такої підготовки, акцентується увага на тому, що переосмислення ставлення до вивчення іноземних мов у США (від непопулярності володіння будь-якою мовою, крім англійської, до усвідомлення необхідності краще зрозуміти світ XXI століття через мови і культури), яке відбувається на сучасному етапі розвитку американського суспільства, вимагає обов’язкових принципових змін у професійній підготовці вчителів іноземних мов.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2355
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.