Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2355
Назва: | Полікультурний контекст професійно-педагогічної підготовки бакалаврів з іноземної мови в США |
Автори: | Білецька, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | іноземна мова полікультурність вчитель Сполучені Штати Америки професійно-педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Умань : ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Випуск 8. – Частина 2. – С. 278–287. |
Серія/номер: | УДК [37(73)+811(07)](043); |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються особливості змісту, форм і методів теоретичної та практичної професійної підготовки бакалаврів з іноземної мови в США на засадах полікультурності, виокремлюються переваги і недоліки такої підготовки, акцентується увага на тому, що переосмислення ставлення до вивчення іноземних мов у США (від непопулярності володіння будь-якою мовою, крім англійської, до усвідомлення необхідності краще зрозуміти світ XXI століття через мови і культури), яке відбувається на сучасному етапі розвитку американського суспільства, вимагає обов’язкових принципових змін у професійній підготовці вчителів іноземних мов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2355 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Polikulturnyi_kontekst_profesiino-pedagpgichnoi_pidgotovky_bakalavriv_z_іnozemnoi_movy_v_SHA.pdf | 180,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.