Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416
Назва: Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століття
Автори: Кушнір, Валентина Миколаївна
Ключові слова: класична та реальна гімназійна освіта, стародавні мови, природознавчі науки.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Переяслав-Хмельницький
Бібліографічний опис: Кушнір В. Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом ІІ половини ХІХ століття / Гуманітарниий вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державни педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : Збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 013. - Вип. 28. - Том І. - С. 161-167
Серія/номер: УДК 37(09);
Короткий огляд (реферат): В статті аналізуються погляди прогресивних педагогів ХІХ століття на проблему поділу середньої освіти на класичну та реальну в ході освітньої реформи 60 років. Висвітлено бачення середньої освіти М.Пироговим та К.Д.Ушинським. Визначено основні їх ідеї щодо класичної та реальної гімназійної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2416
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stavlennia.pdf430,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.