Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2974
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карнаух, Леся Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-08T10:47:27Z | - |
dc.date.available | 2014-12-08T10:47:27Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Карнаух Л.П.Обгрунтування та характеристика педагогічних умов та принципів формування гендерних взаємин старших дошкільників / Л. П. Карнаух // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Ялта РВВ КГУ, 2014. – Вип.44. – Ч.2. – С.149-157 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2974 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена теоретико-методологічним аспектам гендерних взаємин старших дошкільників, аналізується сутність та зміст педагогічних принципів та умов формування взаємин між дітьми різної статі. Визначено психолого-педагічний зміст поняття «гендерні взаємини», що розвиваються в умовах спілкування і спільної діяльності старших дошкільників. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;.37.013.42+372 | - |
dc.subject | гендерні взаємини | uk |
dc.subject | старші дошкільники | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | принципи виховання | uk |
dc.title | ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ТА ПРИНЦИПІВ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВЗАЄМИН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yalta.pdf | 292,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.