Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2014-12-08T10:47:27Z-
dc.date.available2014-12-08T10:47:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКарнаух Л.П.Обгрунтування та характеристика педагогічних умов та принципів формування гендерних взаємин старших дошкільників / Л. П. Карнаух // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Ялта РВВ КГУ, 2014. – Вип.44. – Ч.2. – С.149-157uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2974-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретико-методологічним аспектам гендерних взаємин старших дошкільників, аналізується сутність та зміст педагогічних принципів та умов формування взаємин між дітьми різної статі. Визначено психолого-педагічний зміст поняття «гендерні взаємини», що розвиваються в умовах спілкування і спільної діяльності старших дошкільників.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;.37.013.42+372-
dc.subjectгендерні взаєминиuk
dc.subjectстарші дошкільникиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпринципи вихованняuk
dc.titleОБҐРУНТУВАННЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ТА ПРИНЦИПІВ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВЗАЄМИН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yalta.pdf292,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.