Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2974
Назва: | ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ТА ПРИНЦИПІВ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВЗАЄМИН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ |
Автори: | Карнаух, Леся Петрівна |
Ключові слова: | гендерні взаємини старші дошкільники педагогічні умови принципи виховання |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Карнаух Л.П.Обгрунтування та характеристика педагогічних умов та принципів формування гендерних взаємин старших дошкільників / Л. П. Карнаух // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Ялта РВВ КГУ, 2014. – Вип.44. – Ч.2. – С.149-157 |
Серія/номер: | УДК;.37.013.42+372 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретико-методологічним аспектам гендерних взаємин старших дошкільників, аналізується сутність та зміст педагогічних принципів та умов формування взаємин між дітьми різної статі. Визначено психолого-педагічний зміст поняття «гендерні взаємини», що розвиваються в умовах спілкування і спільної діяльності старших дошкільників. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2974 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yalta.pdf | 292,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.