Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2974
Title: ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ТА ПРИНЦИПІВ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВЗАЄМИН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Authors: Карнаух, Леся Петрівна
Keywords: гендерні взаємини
старші дошкільники
педагогічні умови
принципи виховання
Issue Date: 2014
Citation: Карнаух Л.П.Обгрунтування та характеристика педагогічних умов та принципів формування гендерних взаємин старших дошкільників / Л. П. Карнаух // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Ялта РВВ КГУ, 2014. – Вип.44. – Ч.2. – С.149-157
Series/Report no.: УДК;.37.013.42+372
Abstract: Стаття присвячена теоретико-методологічним аспектам гендерних взаємин старших дошкільників, аналізується сутність та зміст педагогічних принципів та умов формування взаємин між дітьми різної статі. Визначено психолого-педагічний зміст поняття «гендерні взаємини», що розвиваються в умовах спілкування і спільної діяльності старших дошкільників.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2974
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yalta.pdf292,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.